BM Beach Resort All Inclusive-program
Mad og snacks
Morgenmad, buffet i Oasis Restaurant fra kl. 06.30-10.00
Morgenmad i Waikiki Pool Bar fra kl. 06.30-10.00
Snacks, Is i Waikiki Pool Bar fra kl. 10.30-12.00
Frokost, buffet i Oasis Restaurant fra kl. 12.30-15.00
Frokost i Waikiki Pool Bar fra kl. 12.30-15.00
Middag, buffet i Oasis Restaurant fra kl. 18.30-22.30
Bemærk venligst, at nogle retter på restauranternes menukort er mod betaling.
Drikkevarer
Div. drikkevarer i Waikiki Pool Bar fra kl. 10.00-18.00
Div. drikkevarer i Cabana Bar fra kl. 10.00-23.00
Div. drikkevarer i Coconut Grove Bar fra kl. 10.30-00.00
Alle drikkevarer er lokale og serveres skænket op en ad gangen. Drikkevarer inkluderer: lokal øl, vin, spiritus og cocktails, sodavand, mineralvand, juice, kaffe/te. Udvalgte vine og internationale alkoholiske drikkevare serveres mod betaling. Minibaren fyldes op på ankomstdagen med 2 dåseøl, 2 dåsesodavand og 2 vand.
Dresscode
Badetøj er ikke tilladt i hotellets lobby eller på restauranterne. Damer forventes at bære pæn, afslappet beklædning, og herrer forventes at bære lange bukser og lukkede sko til middag på alle hotellets restauranter.
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
Bemærk venligst, at All Inclusive-programmet er vejledende, og der tages forbehold for ændringer. Det endelige program udleveres ved ankomst til hotellet.
BM Beach Resort hed tidligere Smartline Bin Majid Beach Resort. Hotellet har stadig samme ledelse og ejere.
Transfer kan tilkøbes via bestillingen.
Rejsen til Dubai er med rutefly og på egen hånd uden rejselederservice. Vor agent vil være at træffe med transferservice og udflugtsprogram.
Hotel policy
Du skal fremvise gyldigt billed-ID (pas), når du tjekker ind. Dit kreditkort debiteres ved ankomst til hotellet til dækning af evt. påløbende udgifter. Sengetype og rygepræferencer kan ikke garanteres. Din reservation er forudbetalt, og den er garanteret ved sen ankomst. Det samlede beløb inkluderer alle værelsesomkostninger, reservationsgebyrer og skatter dog undtaget lokal turistskat. Øvrige udgifter til fx parkering, telefonopkald og roomservice afregnes direkte mellem dig og hotellet.
Turistskat – Tourism Dirham Fee
Vær opmærksom på, at du ved check-ud betaler en turistskat (Tourism Dirham Fee) direkte til hotellet, som i øjeblikket beløber sig til ca. 30-40 danske kroner per nat per værelse. Beløbet indgår ikke i din afregning fra Atlantis Rejser, da det er hotellerne, der opkræver disse beløb ved afslutningen af dit ophold.
Ekstra seng og babyseng
Bemærk venligst at en ekstra seng ikke automatisk er inkluderet i prisen, når du rejser med et eller flere børn. Har du behov for en ekstraseng eller en babyseng (0-23 mdr.), skal dette bestilles ved ankomst og betales direkte til hotellet.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@atlantisrejser.dk
Flyrejse til Dubai er med rutefly. Vi tilbyder et varieret udflugtsprogram via vor agent i Dubai.
Reklamation
Konstateres en mangel efter rejsens begyndelse – undervejs eller på rejsemålet – skal du som rejsende straks efter konstateringen reklamere over manglen til Atlantis Rejser, dennes repræsentant på rejsemålet eller til den underleverandør, som manglen angår. Hvis Atlantis Rejsers repræsentant eller underleverandør ikke kan eller vil afhjælpe eller ikke efter din opfattelse afhjælper tilfredsstillende, skal du reklamere direkte over for Atlantis Rejser. Som rejsende skal du sikre dig, at reklamationen bliver noteret af Atlantis Rejsers medarbejdere og/eller underleverandører på stedet – f.eks. gennem en notits i en hotelbog eller i anden skriftlig form. Herudover skal du sørge for at få udleveret en kvittering for reklamationen. Undlader du at reklamere som beskrevet ovenfor, vil det have konsekvenser for din ret til efterfølgende at påberåbe manglen og for opnåelsen af kompensation jf. pakkerejseloven.
Forbudte stoffer i De forenede Arabiske Emirater
De Forenede Arabiske Emirater har en meget striks nul-tolerance-narkotikapolitik og foretager grundige ransagninger i lufthavnene ved hjælp af meget følsomt udstyr. Besiddelse af blot små mængder ulovlige stoffer har medført hårde straffe til rejsende, der rejser ind i eller igennem De Forenede Arabiske Emirater.
Medbringelse af medicin til de Forenede Arabiske Emirater
Hvis du medbringer medicin, der indeholder narkotika/euforiserende stoffer, til De Forenede Arabiske Emirater, skal du søge om godkendelse hos Sundhedsministeriet i De Forenede Arabiske Emirater (MoH – Ministry of Health and Prevention).
Du kan kontakte din læge for at få mere info om indholdet af din ordinerede medicin. Du skal også medbringe recepten for mængden (maks. 3 måneders forsyning) af den medicin, som du medbringer til De Forenede Arabiske Emirater.
Al anden receptpligtig medicin og håndkøbsmedicin behøver ikke forudgående godkendelse fra Sundhedsministeriet. For flere oplysninger samt elektronisk ansøgning bedes du besøge webstedet for Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse.
Har du spørgsmål til ansøgningsprocessen, kan du kontakte de Forenede Arabiske Emiraters ambassade, Øster Allé 33, 2100 København, tlf. 77993260.
Læs mere