Maritim Jolie Ville Casino & Resort All Inclusive-program
Mad
Morgenmad, buffet i Orangerie fra kl. 06.30-10.00
Frokost, buffet i Orangerie fra kl. 12.30-14.30
Kaffe og Kage i Pool Terrace fra kl. 16.00-17.00
Snacks i Pool Terrace fra kl. 16.00-17.00
Is i Pool Terrace fra kl. 12.00-13.00/16.00-17.00
Middag, buffet i Orangerie fra kl. 19.00-22.00
Middag, á la carte* i Seagull’s/Beach BBQ/Zigolini fra kl. 19.00-22.00
Sen middag (snacks) i Seagull’s fra kl. 24.00-01.00
*Der kan spises middag én gang pr. uge på én af hotellets á la carte-restauranter. Der kan vælges fra en særlig All Inclusive-menu. Der skal reserveres bord i forvejen inden kl. 12.00 samme dag, som du ønsker at spise. Der ydes desuden 25 egyptiske pund i rabat pr. person til hotellets Bedouin Dinner.
Drikkevarer
Div. drikkevarer i Lobby Bar fra kl. 10.00-17.00
Div. drikkevarer i Pool Bar fra kl. 10.00-18.00
Div. drikkevarer i Beach Bar fra kl. 09.00-18.00
Div. drikkevarer i Seagull’s Bar fra kl. 18.00-24.00
Der serveres drikkevarer til All Inclusive-gæster fra 09.00-24.00. Uden for dette tidsrum skal der betales for drikkevarer.
Drikkevarer omfatter: vand, kaffe/te, sodavand, juice, øl, vin og spiritus, som serveres i glas én ad gangen. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Friskpresset juice, cappuccino, espresso, internationale mærker i øl, vin og spiritus er ikke en del af All Inclusive-programmet og kræver derfor almindelig betaling.
Andre fordele som All Inclusive-gæst
Fri afbenyttelse af fitnesscenter og health club – Fri afbenyttelse af jacuzzi, sauna og dampbad – 1 times tennis pr. uge – 1 times bordtennis pr. uge – 1 times billard pr. uge – 1 times vandcykel pr. uge – Minibar på værelset. Bemærk venligst, at der kan være betaling for leje af eventuelt udstyr, fx ketsjere, lys på tennisbanen m.v.
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 middag på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
All Inclusive i Egypten
All Inclusive i Egypten betyder, at du har 3 måltider inklusiv i prisen samt drikkevarer af lokale mærker i et bestemt tidsrum, som er specificeret på dit All Inclusive program ovenfor. Dine måltider kan indtages i hotellets buffet-restaurant, og du vil på en almindelig buffet som oftest kunne finde et par forskellige slags kød, og/eller fisk samt flere forskellige slags tilbehør. Som oftest ris og pasta og/eller kartofler samt blandet salat. Lokale retter er som regel også at finde på buffeten. Det Egyptiske Køkken er mildt krydret og olieret og særligt, kylling, ris og lever er populære retter. Drikkevarer serveres, en ad gangen i små plasticglas. Der kan også være tale om selvbetjening. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Bemærk venligst, at All Inclusive programmet er vejledende og der tages forbehold for ændringer. Det endelige program udleveres ved ankomst til hotellet.
Forudbetalt visum fås ved ankomst til destinationen. Pasgyldighed min. 6 måneder frem. Denne rejse er med rejselederservice.
Standardværelse til 2 voksne og 2 børn
Bemærk venligst, hvis du har booket et standardværelse til 2 voksne og 2 børn, vil der kun være opredning til et barn. En opredning er ikke nødvendigvis en seng men en sovesofa eller lign. Det andet barn forventes at dele seng med en af forældrene. Er det andet barn en baby (0-23 måneder), kan du ønske en babyseng til værelset. Vi anbefaler, at du, når det er muligt, bestiller et familieværelse, så der er plads til alle. Vi gør opmærksom på, at der dog ikke er familieværelser til rådighed på alle hoteller.
Standard på hoteller i Egypten
Vær opmærksom på, at Egyptens badebyer er moderne, men også at Egypten fortsat er et fattigt u-land. Det betyder blandt andet, at tingene ikke altid fungerer så strømlinet og effektivt, som man kunne ønske sig. Service og håndværk er ikke altid i top, og der kan gå lang tid før ødelagt hotelinventar bliver repareret. Det er ikke usædvanligt, at vandhanen drypper, en pære er sprunget, toilettet løber, strømmen går, døren binder eller at den opstillede ekstraseng ikke er i topkvalitet. Dette gælder også de 4- og 5-stjernede hoteller.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@atlantisrejser.dk
Læs mere