Steigenberger Golf Resorts All Inclusive-program
Måltider
Morgenmad, buffet i Fairways fra kl. 06.30-10.30
Frokost, buffet i Fairways fra kl. 12.30-14.30
Frokost, buffet i Marco Polo fra kl. 12.30-14.30
Frokost, a la carte i Lagoon Terrace/Golf View/Green Bar fra kl. 12.00-17.00
Snacks i Pool Bar fra kl. 15.00-17.00
High Tea i Lobby Lounge fra kl. 16.00-18.00
Middag, buffet i Fairways fra kl. 18.30-22.00
Middag, buffet i Marco Polo fra kl. 19.00-22.00
Middag, à la carte i La Rotisserie fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i Morgan’s Beach Restaurant* fra kl. 19.00-23.00
*Der gives 60 egyptiske pund pr. person i rabat på middagen på Morgan’s Beach Restaurant. Reservation i receptionen påkrævet senest samme dag kl. 12.
All Inclusive-programmet gælder dagligt fra kl. 6.30 til kl. 01.00.
Drikkevarer
Div. drikkevarer i Lobby Lounge (Hele døgnet)
Div. drikkevarer i Lagoon Terrace fra kl. 10.00-17.00
Div. drikkevarer i Green Bar fra kl. 07.00-17.00
Div. drikkevarer i Golf View fra kl. 11.00-17.00
Div. drikkevarer i Par 19 Bar fra kl. 18.00-01.00
Div. drikkevarer i Bar fra kl. 10.00-24.00
Div. drikkevarer i Pool Bar fra kl. 10.00-23.00
Div. drikkevarer i Pharaoh Disco fra kl. 23.00-01.00
Drikkevarer inkluderer:
Sodavand, vand, juice, kaffe/te, øl, vin, spiritus og udvalgte cocktails. Alle drikkevarer serveres op skænket i glas og en ad gangen.
Måltider og drikkevarer uden for serveringstidspunkterne, roomservice, samt drikkevarer af internationale mærker og specialdrikkevarer, herunder særlige cocktails, friskpresset juice, is, caffé latte m.m. er ikke en del af All Inclusive-programmet og kræver betaling.
Flere fordele som All Inclusive-gæst
Mineralvand på værelset – Volleyball – Tennis – Bordtennis – Dart – Boccia – Sauna – Dampbad – Motionsrum – Shuttlebåd til stranden – Shuttlebåd til golfbanen
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 middag på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
All Inclusive i Egypten
All Inclusive i Egypten betyder, at du har 3 måltider inklusiv i prisen samt drikkevarer af lokale mærker i et bestemt tidsrum, som er specificeret på dit All Inclusive program ovenfor. Dine måltider kan indtages i hotellets buffet-restaurant, og du vil på en almindelig buffet som oftest kunne finde et par forskellige slags kød, og/eller fisk samt flere forskellige slags tilbehør. Som oftest ris og pasta og/eller kartofler samt blandet salat. Lokale retter er som regel også at finde på buffeten. Det Egyptiske Køkken er mildt krydret og olieret og særligt, kylling, ris og lever er populære retter. Drikkevarer serveres, en ad gangen i små plasticglas. Der kan også være tale om selvbetjening. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Bemærk venligst, at All Inclusive programmet er vejledende og der tages forbehold for ændringer. Det endelige All Inclusive program udleveres ved ankomst til hotellet.
Forudbetalt visum fås ved ankomst til destinationen. Pasgyldighed min. 6 måneder frem. Denne rejse er med rejselederservice.
Standardværelse til 2 voksne og 2 børn (Gælder ikke voksen hoteller)
Bemærk venligst, hvis du har booket et standardværelse til 2 voksne og 2 børn, vil der kun være opredning til et barn. En opredning er ikke nødvendigvis en seng men en sovesofa eller lign. Det andet barn forventes at dele seng med en af forældrene. Er det andet barn en baby (0-23 måneder), kan du bestille en babyseng til værelset. Vi anbefaler, at du, når det er muligt, bestiller et familieværelse, så der er plads til alle. Vi gør opmærksom på, at der dog ikke er familieværelser til rådighed på alle hoteller.
Standard på hoteller i Egypten
Vær opmærksom på, at Egyptens badebyer er moderne, men også at Egypten fortsat er et fattigt u-land. Det betyder blandt andet, at tingene ikke altid fungerer så strømlinet og effektivt, som man kunne ønske sig. Service og håndværk er ikke altid i top, og der kan gå lang tid før ødelagt hotelinventar bliver repareret. Det er ikke usædvanligt, at vandhanen drypper, en pære er sprunget, toilettet løber, strømmen går, døren binder eller at den opstillede ekstraseng ikke er i topkvalitet. Dette gælder også de 4- og 5-stjernede hoteller.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@atlantisrejser.dk
Rejser til El Gouna område er med rejselederservice
Læs mere