Stella di Mare Beach Hotel og Spa’s All Inclusive-program
Mad og snacks
Morgenmad, buffet i La Terazza fra kl. 07.00-10.30
Morgenmad, kontinental i La Terazza fra kl. 10.30-12.00
Frokost, buffet i La Terazza fra kl. 12.30-15.00
Snacks i Chill out Pool Bar/Beach Bar fra kl. 12.30-17.00
Is i Chill out Pool Bar/Beach Bar fra kl. 12.00-17.00
Kaffe og Kage i La Dolce Vita fra kl. 16.00-18.00
Middag, buffet i La Terazza fra kl. 18.30-22.00
Middag, fast menu i Corallo Rosso* fra kl. 18.30-22.00
Middag, fast menu i La Scogliera* fra kl. 18.30-22.00
*Forudgående bordreservation er påkrævet. Restauranter er åben på udvalgte dage. I forbindelse med All Inclusive serveres der en fast menu. Ønsker man at bestille fra menukortet er det for egen betaling. Der tilbydes 25% rabat på regningen (kun mad) ved besøg der ikke er All Inclusive.
Drikkevarer
Div. drikkevarer i Chill out Pool Bar fra kl. 10.00 – solnedgang
Div. drikkevarer i Beach Bar fra kl. 10.00 – solnedgang
Div. drikkevarer i La Bella Vista Lobby Bar fra kl. 10.00-00.00
Div. drikkevarer i Ritrovo Bar fra kl. 22.00-00.00
*Vandpibe og drikkevarer er til almindelig betaling.
Espresso, cappuccino, caffe latte, alle former for importeret spiritus, øl og vin/champagne er ikke en del af Stella De Mare Beach hotel og Spa’s All Inclusive-program og kræver ekstra betaling.
Øvrige fordele med All Inclusive
- Minibaren er fyldt ved ankomst (sodavand/vand, alt øvrigt er mod betaling)
- Tøjvask (5stk per person per uge)
- Shuttlebus service til Naama Bay
- Tennis, bordtennis, bordfodbold, fitness center, sauna, dampbad og jacuzzi
- Rabatkupon til hotellets wellnesscenter og skønhedssalon
- Sauna, dampbad og jacuzzi
Dresscode
Badetøj er ikke tilladt i hotellets lobby eller på restauranterne. Damer forventes at bære pæn, afslappet beklædning, og herrer forventes at bære lange bukser og lukkede sko til middag på alle hotellets restauranter.
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 middag på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
All Inclusive i Egypten
All Inclusive i Egypten betyder, at du har 3 måltider inklusiv i prisen samt drikkevarer af lokale mærker i et bestemt tidsrum, som er specificeret på dit All Inclusive program ovenfor. Dine måltider kan indtages i hotellets buffet-restaurant, og du vil på en almindelig buffet som oftest kunne finde et par forskellige slags kød, og/eller fisk samt flere forskellige slags tilbehør. Som oftest ris og pasta og/eller kartofler samt blandet salat. Lokale retter er som regel også at finde på buffeten. Det Egyptiske Køkken er mildt krydret og olieret og særligt, kylling, ris og lever er populære retter. Drikkevarer serveres, en ad gangen i små plasticglas. Der kan også være tale om selvbetjening. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Bemærk venligst, at All Inclusive programmet er vejledende og der tages forbehold for ændringer. Det endelige program udleveres ved ankomst til hotellet.
Forudbetalt visum fås ved ankomst til destinationen. Pasgyldighed min. 6 måneder frem. Denne rejse er med rejselederservice.
Standardværelse til 2 voksne og 2 børn
Bemærk venligst, hvis du har booket et standardværelse til 2 voksne og 2 børn, vil der kun være opredning til et barn. En opredning er ikke nødvendigvis en seng men en sovesofa eller lign. Det andet barn forventes at dele seng med en af forældrene. Er det andet barn en baby (0-23 måneder), kan du ønske en babyseng til værelset. Vi anbefaler, at du, når det er muligt, bestiller et familieværelse, så der er plads til alle. Vi gør opmærksom på, at der dog ikke er familieværelser til rådighed på alle hoteller.
Standard på hoteller i Egypten
Vær opmærksom på, at Egyptens badebyer er moderne, men også at Egypten fortsat er et fattigt u-land. Det betyder blandt andet, at tingene ikke altid fungerer så strømlinet og effektivt, som man kunne ønske sig. Service og håndværk er ikke altid i top, og der kan gå lang tid før ødelagt hotelinventar bliver repareret. Det er ikke usædvanligt, at vandhanen drypper, en pære er sprunget, toilettet løber, strømmen går, døren binder eller at den opstillede ekstraseng ikke er i topkvalitet. Dette gælder også de 4- og 5-stjernede hoteller.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@atlantisrejser.dk
Læs mere