All Inclusive-program for Stella di Mare Beach Resort & Spa
MEAL PLAN: An everyday opportunity to challenge your taste buds…
Breakfast |
07:00 – 10:00 |
Andalus Restaurant |
Open Buffet |
Late Breakfast |
10:30 – 11:30 |
Andalus Restaurant |
Limited Buffet |
Lunch |
12:30 – 15:00 |
Andalus Restaurant |
Open Buffet |
Lunch at the Beach |
12:30 – 15:00 |
Sea Breeze (Beach Restaurant) |
Fresh Salads, Pizza, Open sandwiches (daily 2 kinds of hot sandwiches) and Fresh Fruits |
Afternoon snacks |
15:30 – 17:00 |
Sea Breeze (Beach Restaurant) |
Pizza, Danish and Pastries |
Dinner |
18:30 – 21:30 |
Andalus Restaurant |
Daily open buffet style with daily theme nights |
Dinner at the À la carte |
18:30 & 20:30 |
Casa Mia & Taj Majhal |
2 visits only per week in the 4 restaurants of Stella Beach & Gardens (Minimum stay 6 nights) |
BEVERAGES: How great is it that you can drink from 4 bars at Stella Di Mare Beach Resorts & Spa…..
Soft Drinks Cola, Sprite, Fanta, Soda, Tonic, Diet Cola, Cocktails, Juices dispensers and Mineral Water dispensers. |
Alcoholic Drinks Beer, local Wine (White, Rose & Red), Cocktails Local Vodka, Gin, Rum, Whisky, Ouzo, Tequila and Brandy. |
Hot Beverage Espresso, American Coffee, Cappuccino, Hot chocolate and Tea selection. |
Mazazeek Bar (Lobby Bar) |
10:00 – 23:00 |
Main pool Bar |
10:00 – sunset |
Relaxing pool Bar |
10:00 – sunset |
Beach Bar |
10:00 – sunset |
One bottle of mineral water will be provided per person per day at the room, Extra water will be against charge. All beverages in the minibar, including water, are against charge.
Kids Club: Daily open from 10:00 till 13:00 and in afternoon from 15:00 till 17:00 English speaking staff.
Gym: Daily open from 10:00 till 20:00. (Free of charge)
Animation: The hotel offers big variety of free entertainment and activities every day.
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 middag på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
All Inclusive i Egypten
All Inclusive i Egypten betyder, at du har 3 måltider med i prisen samt drikkevarer af lokale mærker i et bestemt tidsrum, som er specificeret på dit All Inclusive program ovenfor. Dine måltider kan indtages i hotellets buffet-restaurant, og du vil på en almindelig buffet som oftest kunne finde et par forskellige slags kød, og/eller fisk samt flere forskellige slags tilbehør. Som oftest ris og pasta og/eller kartofler samt blandet salat. Lokale retter er som regel også at finde på buffeten. Det egyptiske køkken er mildt krydret og olieret og særligt kylling og ris er populære retter. Drikkevarer serveres, en ad gangen i små plasticglas. Der kan også være tale om selvbetjening. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Bemærk venligst, at All Inclusive programmet er vejledende, og der tages forbehold for ændringer. Det endelige program får du ved ankomst til hotellet.
Forudbetalt visum fås ved ankomst til destinationen. Pasgyldighed min. 6 måneder frem. Denne rejse er med rejselederservice.
Standardværelse til 2 voksne og 2 børn (Gælder ikke voksen hoteller)
Bemærk venligst, hvis du har booket et standardværelse til 2 voksne og 2 børn, vil der kun være opredning til et barn. En opredning er ikke nødvendigvis en seng men en sovesofa eller lign. Det andet barn forventes at dele seng med en af forældrene. Er det andet barn en baby (0-23 måneder), kan du bestille en babyseng til værelset. Vi anbefaler, at du, når det er muligt, bestiller et familieværelse, så der er plads til alle. Vi gør opmærksom på, at der dog ikke er familieværelser til rådighed på alle hoteller.
Standard på hoteller i Egypten
Vær opmærksom på, at Egyptens badebyer er moderne, men også at Egypten fortsat er et fattigt u-land. Det betyder blandt andet, at tingene ikke altid fungerer så strømlinet og effektivt, som man kunne ønske sig. Service og håndværk er ikke altid i top, og der kan gå lang tid før ødelagt hotelinventar bliver repareret. Det er ikke usædvanligt, at vandhanen drypper, en pære er sprunget, toilettet løber, strømmen går, døren binder eller at den opstillede ekstraseng ikke er i topkvalitet. Dette gælder også de 4- og 5-stjernede hoteller.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@atlantisrejser.dk
Rejser til Hurghada områderne er med rejselederservice
Læs mere