Sunrise Select Royal Makadi Resorts All Inclusive-program
Mad og snacks
Morgenmad, buffet i Shahrazad fra kl. 07.00-10.30
Morgenmad, buffet i Around The World fra kl. 07.00-10.30
Frokost, buffet i Shahrazad fra kl. 12.30-14.30
Frokost, buffet i Around The World fra kl. 12.30-14.30
Snacks i Lobby Bar Lounge fra kl. 15.00-17.00
Snacks i Aqua Bar fra kl. 12.00-17.00
Snacks i T-Bone’s fra kl. 12.00-17.00
Snacks i Pergola Bar fra kl. 12.00-17.00
Middag, buffet i Shahrazad fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i La Trattoria* fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i Asia* fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i Dalila* fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i El Paso* fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i T-Bone’s* fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i Bedouin Restaurant* fra kl. 18.30-22.00
Middag, à la carte i Sirene** fra kl. 18.30-22.00
Midnatssnacks i Lobby Bar Lounge fra kl. 23.30-01.00
*À la carte-restauranterne kører på turnusordning og er åbne på skift. Visse dele af menuen kan være mod betaling. Yderligere information udleveres i receptionen ved ankomst til hotellet. Forudgående bordreservation er påkrævet.
**Middag på den græske restaurant Sirene er mod betaling. Forudgående bordreservation er påkrævet.
Drikkevarer
Div. drikkevarer i Lobby Bar (Hele døgnet)
Div. drikkevarer i Victoria Pub fra kl. 10.00-00.00
Div. drikkevarer i Pergola Bar fra kl. 10.00-23.00
Div. drikkevarer i Sports Bar fra kl. 10.00-17.00
Div. drikkevarer i Beach Bar fra kl. 10.00-17.00
Div. drikkevarer i Royal Bar fra kl. 10.00-17.00
Div. drikkevarer i Aqua Bar fra kl. 10.00-17.00
Div. drikkevarer i Family Pool Bar fra kl. 10.00-17.00
Div. drikkevarer i Sultana Café fra kl. 18.00-00.00
Div. drikkevarer i Aquarius Disco fra kl. 23.00-02.00
***Drikkevarer indtaget på Aquarius Disco i tidsrummet 00.00-02.00 er mod almindelig betaling.
Alle drikkevarer er lokale og serveres skænket op en ad gangen. Espresso, cappuccino, caffe latte, alle former for importeret spiritus, øl og vin/champagne samt vandpibe er ikke en del af Sunrise Select Royal Makadi Resorts All Inclusive-program og kræver ekstra betaling. Efter midnat er alle drikkevarer mod betaling med undtagelse af vand, the og kaffe, der serveres hele døgnet i Lobby Bar.
Øvrige fordele med All Inclusive
- Kaffe- og thefaciliteter på værelset
- Minibar fyldes ved en gang om ugen med et udvalg af læskedrikke, der er inkluderet. Yderligere opfyldning ud over den daglige genopfyldning af vand er mod betaling.
- Bordtennis, boccia, dart, tennis (dagtimer), beachvolley, aerobics, bueskydning og motionsrum
- 30 min. introdyk i pool per person indgår
- Rabatkupon til hotellets wellnesscenter og skønhedssalon
Bemærk, at visse aktiviteter kan kræve leje af udstyr og/eller forudgående reservation, samt at minimumsalderen for visse aktiviteter er 16 år.
Bemærk, at Royal Club suite pool er forbeholdt for gæster der bor i hotellets suiter og kun er for voksne. Gæster der har boet på hotellet mere end 8 gange har også adgang til dette område.
Dresscode
Badetøj er ikke tilladt i hotellets lobby eller på restauranterne. Damer forventes at bære pæn, afslappet beklædning, og herrer forventes at bære lange bukser og lukkede sko til middag på alle hotellets restauranter.
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 middag på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
All Inclusive i Egypten
All Inclusive i Egypten betyder, at du har 3 måltider inklusiv i prisen samt drikkevarer af lokale mærker i et bestemt tidsrum, som er specificeret på dit All Inclusive program ovenfor. Dine måltider kan indtages i hotellets buffet-restaurant, og du vil på en almindelig buffet som oftest kunne finde et par forskellige slags kød, og/eller fisk samt flere forskellige slags tilbehør. Som oftest ris og pasta og/eller kartofler samt blandet salat. Lokale retter er som regel også at finde på buffeten. Det Egyptiske Køkken er mildt krydret og olieret og særligt, kylling, ris og lever er populære retter. Drikkevarer serveres, en ad gangen i små plasticglas. Der kan også være tale om selvbetjening. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Bemærk venligst, at All Inclusive programmet er vejledende og der tages forbehold for ændringer. Det endelige All Inclusive program udleveres ved ankomst til hotellet.
Forudbetalt visum fås ved ankomst til destinationen. Pasgyldighed min. 6 måneder frem. Denne rejse er med rejselederservice.
Standardværelse til 2 voksne og 2 børn (Gælder ikke voksen hoteller)
Bemærk venligst, hvis du har booket et standardværelse til 2 voksne og 2 børn, vil der kun være opredning til et barn. En opredning er ikke nødvendigvis en seng men en sovesofa eller lign. Det andet barn forventes at dele seng med en af forældrene. Er det andet barn en baby (0-23 måneder), kan du bestille en babyseng til værelset. Vi anbefaler, at du, når det er muligt, bestiller et familieværelse, så der er plads til alle. Vi gør opmærksom på, at der dog ikke er familieværelser til rådighed på alle hoteller.
Standard på hoteller i Egypten
Vær opmærksom på, at Egyptens badebyer er moderne, men også at Egypten fortsat er et fattigt u-land. Det betyder blandt andet, at tingene ikke altid fungerer så strømlinet og effektivt, som man kunne ønske sig. Service og håndværk er ikke altid i top, og der kan gå lang tid før ødelagt hotelinventar bliver repareret. Det er ikke usædvanligt, at vandhanen drypper, en pære er sprunget, toilettet løber, strømmen går, døren binder eller at den opstillede ekstraseng ikke er i topkvalitet. Dette gælder også de 4- og 5-stjernede hoteller.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@atlantisrejser.dk
Rejser til Hurghada områderne er med rejselederservice
Læs mere