All Inclusive-program for Xperience Sea Breeze, Sharm el Sheikh
Mad og snacks
Morgenmad, buffet i Tiran Restaurant fra kl. 07.00-10.00
Sen morgenmad i Your Bar fra kl. 10.30-12.30
Frokost, buffet i Tiran Restaurant fra kl. 12.30-14.30
Snacks i Elements Terrace fra kl. 12.30-16.00
Snacks, te og kaffe i Your Bar fra kl. 16.00-17.30
Is i Deep Pool Bar fra kl. 12.30-14.30
Middag, buffet* i Tiran Restaurant fra kl. 18.30-21.30
Midnatssnack i Your Bar fra kl. 22.00-24.00
Drikkevarer
Deep Pool Bar fra kl. 10.30-solnedgang
Your Bar fra kl. 10.30-24.00
Shisha Lounge fra kl. 18.00-24.00
Beach Bar fra kl. 10.30-solnedgang
Bemærk: All Inclusive gælder mellem kl. 10.30-24.00. Uden for dette tidspunkt skal der betales for drikkevarer.
Drikkevarer omfatter: Vand, sodavand, juice, Nescafe, te, almindelig kaffe, øl, vin og spiritus) serveres i glas (ofte plastikglas). Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Friskpresset juice, cappuccino, espresso, internationale mærker i øl, vin, spiritus, drikkevarer på flaske m.m. er ikke en del af All Inclusive-programmet og kræver derfor almindelig betaling.
Minibar, roomservice, vandpibe og internetadgang er ikke en del af All Inclusive, og kræver betaling. Det er ikke tilladt at bringe mad fra All Inclusive-restauranten med op på værelset. Ønskes der mad på værelset, er det til almindelig betaling.
Bemærk venligst, at der kan være betaling for aktiviteter, leje af eventuelt udstyr m.v.
Generelle regler
All Inclusive-programmet ophører ved check ud, dog senest kl. 12.00 middag på afrejsedagen. Herefter betales almindeligt for mad og drikke. Vær opmærksom på at udskænknings- og spisestederne nævnt ovenfor kan ændres fra hotellets side med ganske kort varsel. Vi gør opmærksom på at det ikke er tilladt at bringe mad og drikke fra restauranterne og barerne med op på værelset. Vær også venligst opmærksom på, at hotellet ikke tillader badetøj til frokost og shorts til middag. Det er ikke tilladt at bringe mad og drikkevarer fra et udskænkningssted til et andet.
All Inclusive i Egypten
All Inclusive i Egypten betyder, at du har 3 måltider inklusiv i prisen samt drikkevarer af lokale mærker i et bestemt tidsrum, som er specificeret på dit All Inclusive program ovenfor. Dine måltider kan indtages i hotellets buffet-restaurant, og du vil på en almindelig buffet som oftest kunne finde et par forskellige slags kød, og/eller fisk samt flere forskellige slags tilbehør. Som oftest ris og pasta og/eller kartofler samt blandet salat. Lokale retter er som regel også at finde på buffeten. Det Egyptiske Køkken er mildt krydret og olieret og særligt, kylling, ris og lever er populære retter. Drikkevarer serveres, en ad gangen i små plasticglas. Der kan også være tale om selvbetjening. Alle drikkevarer er af lokale mærker.
Bemærk venligst, at All Inclusive-programmet er vejledende og der tages forbehold for ændringer. Det endelige program udleveres ved ankomst til hotellet.
Forudbetalt visum fås ved ankomst til destinationen. Pasgyldighed min. 6 måneder frem. Denne rejse er med rejselederservice.
Standardværelse til 2 voksne og 2 børn
Bemærk venligst, hvis du har booket et standardværelse til 2 voksne og 2 børn, vil der kun være opredning til et barn. En opredning er ikke nødvendigvis en seng men en sovesofa eller lign. Det andet barn forventes at dele seng med en af forældrene. Er det andet barn en baby (0-23 måneder), kan du ønske en babyseng til værelset. Vi anbefaler, at du, når det er muligt, bestiller et familieværelse, så der er plads til alle. Vi gør opmærksom på, at der dog ikke er familieværelser til rådighed på alle hoteller.
Standard på hoteller i Egypten
Vær opmærksom på, at Egyptens badebyer er moderne, men også at Egypten fortsat er et fattigt u-land. Det betyder blandt andet, at tingene ikke altid fungerer så strømlinet og effektivt, som man kunne ønske sig. Service og håndværk er ikke altid i top, og der kan gå lang tid før ødelagt hotelinventar bliver repareret. Det er ikke usædvanligt, at vandhanen drypper, en pære er sprunget, toilettet løber, strømmen går, døren binder eller at den opstillede ekstraseng ikke er i topkvalitet. Dette gælder også de 4- og 5-stjernede hoteller.
Er rejsen egnet for bevægelseshæmmede personer?
Denne rejse egner sig ikke til bevægelseshæmmede personer, da indretningen og terrænet på hotelområdet er ujævnt og kan forekomme udfordrende. Har du behov for mere information om rejsens egnethed, for bevægelseshæmmede personer, er du velkommen til at kontakte os på mail@atlantisrejser.dk
Læs mere