Reklamation / Kundeservice

Det er vores mål, at evt. problemer på rejsen løses på rejsemålet inden for en rimelig tid. Det er derfor vigtigt, at du meddeler eventuelle fejl eller mangler til vores personale på rejsemålet, så snart du opdager dem. Derved er vi i stand til at løse problemet hurtigt, og du kan fortsat nyde din ferie.

Reklamation efter hjemkomst

Hvis vi ikke er i stand til at hjælpe dig på rejsemålet, har du mulighed for at reklamere til os efter hjemkomsten. Din reklamation skal være skriftlig. Husk at oplyse dit reservationsnummer samt kontaktinformation. Vær opmærksom på, at behandlingstiden kan variere efter sæson. Vi bestræber os på at kunne svare dig inden for 3-5 uger.

Ankemuligheder

Er du i sidste ende ikke tilfreds med vores afgørelse, har du mulighed for at indbringe sagen for en ankeinstans.

Hvis din reklamation drejer sig om en pakkerejse (fx fly og hotel købt sammen) kan du indbringe sagen for Pakkerejse-Ankenævnet, Røjelskær 11, 3. sal, 2840 Holte.

Drejer sagen sig om køb af kun flybillet (flight only), kan du evt. anke vores afgørelse til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Vent venligst, mens vi leder efter den perfekte rejse til dig. Imens har vi fundet nogle facts om det at rejse

Lufthansa er verdens største indkøber af kaviar med et indkøb på over 10 tons per år

Vent venligst

Din anmodning behandles...